Sugigt

jag mobilbloggade igår eftermiddag, men ser nu att det inte kommit fram...tröttsamt..
jaja...jag bjuder på den bilden här nedan istället.

kom till jobbet nyss och önskar att jag fick vara ute i solen som äntligen kikat fram igen, men det är bara att bita ihop och hoppas på att det bjuds på sol i helgen istället.
på lördag fyller lillasyster jossi 18 år!! så då ska vi givetvis på kalas där. har fixat present redan så nu kan jag slappna av. hoppas bara hon blir nöjd, men det tror jag nog=)
emina saknar mostrarna. imorse när jag tog på mig shortsen och emina tittade på min tatuering på benet (bild på mina småsyskon) så sa hon glatt:
- hej jossi! hej jenni! och vinkade...sötunge!

annars har vi inga speciella planer för helgen. hade tänkte mig en storstädning, men jag ska nog försöka göra bort det ikväll istället så man kan göra roligare saker i helgen. är lite sugen på att fara med emina till hägnan igen, hon tyckte det var så himla roligt sist. ska försöka lokalisera smågrisarna också denna gång.=)

jag igår eftermiddag när jag mobilbloggade efter en riktigt tuff dag på jobbet. (därav den dåliga uppdateringen)

4d601179dcfe9f756928488862cd3733.png



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar