Tisdag

ja jag ser ju nu att bilden jag skickade på min tatuering inte kommit fram till bloggen. attans också...
men jag ska bara skriva detta inlägg så ska jag skicka den igen så ni får en liten sneek peek!

blev en mycket lugn kväll igår. skönt.
åt mumsig oxfilé till middag och sen hann vi inte så mycket mer innan emina skulle sussa. efter det blev det soffmys och Lipstick Jungle. trodde knappt jag skulle kunna se det då åskvädret drog över oss men det passerade ganska snabbt som tur var.

idag är det svalare ute och jag njuter! förlåt, men jag har hållt på att gå åt i denna hetta!! det får mer än gärna vara sol, men helst liiite svalare. i alla fall så man får sussa...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar