Tisdag

igår var jag sjukligt trött i huvudet efter jobbet. rensade skallen med hög grym musik på väg och hämta emina från dagis. jag trodde jag skulle slockna såfort jag satte mig ner när jag kom hem men jag var överspeedad hela eftermiddagen och kvällen. inte ens när vi la oss att sova kunde jag slappna av riktigt...

hann i alla fall med att göra klart alla inbjudningskort till eminas kalas så idag ska de postas. saknar några adresser bara som jag ska försöka fixa idag. känns superskönt att ha de klara och de blev såå fina! nu gäller det bara att planera resten av kalaset. blir ju kanske kring 40 personer som kommer...

ett prinsesskalas ska det bli i alla fall, men jag tror att jag detta år ska vara slö och beställa tårta. en riktigt fin en och sen bara baka fikat själv...fiskedamm står på schemat, korv med bröd, fika, presentöppning osv...kommer ju ganska många barn så jag tänker fokusera på de. =)

nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe. har ju redan hunnit vara här en timme..

jag och emina väntar på pappsen igår:

0-27bfd335952b74353c9c2ff694e54e0b.png



Kommentarer
Linda

Härligt att de går bra för er med, började hon nu i år el?

Så härligt att hämta dom o se o höra hur kul de har, Neo har blivit så stor nu att han börjar prata om att följa med o ta med kompisar hem efter dagis =)

Ah okej, jag fattade inte, var de på gamla Aeon du tattar dig? alltså de som ligger på sandviksgatan?

Jag har som sagt bokat tid på Lefthand i Januari, men tror jag kan få avboka den tiden då jag har en bröst op inplanerad i November, inte råd att fixa bröst o sen lägga en 10 000 lapp på en tatt, vilka problem man har :-)

De jag sett ser den jättefin ut, vad är de för blomma du har?

Jag är så kluven, färg el inte, jag är ju en black & grey människa men senaste tid börjat tycka om förg, men snyggare på andra.

2009-08-18 @ 09:20:09
URL: http://neoelian.webblogg.se/
Linda

Okej, ska kolla upp de, är bara så rädd att jag inte ska bli nöjd med den tatueraren jag väljer, försöker att inte låta plånboken styra valet men de är svårt att motivera sig att betala 9 000 för en halvarm i Pite när jag kan få de x antal 1000 lappar billigare hos några av de som tattar här i stan, fasen =)

Har tänkt köra blommtema jag med, jag är galet förtjust i liljor så blir de, men ska lägga till lite annat oxå, en del av mig vill ha en riktig old school i färg o en annan del av mig vill ha en helarm alt halvarm med bara liljor i svart/grey, åh att de ska va så svårt.

Har oxå en F U L tatt på armen som ska byggas över, den är inte särskillt stor men ganska tät o mörk så blir lite gryll men de får man ta.

Får man fråga vad han tar, på ett ungefär?



L var o är väl fortfarande emot att jag ska göra detta en gång till men jag står på mig, har ju velat de så himla länge, ja sen jag klev upp från operationsbordet sist så jag har övertalat honom nu, han "stöttar" mig.

De gick bra, jag ammade ju bara ngn vecka med Neo o nästan inget med Nike, men berodde inte på brösten utan var mer en ångest jag hade o jag tog beslutet att mina barn får bli ersättningbarn.

De ska inte vara ngr problem att amma med inplantat men såklart kan de ju hända.

2009-08-18 @ 13:06:19
URL: http://neoelian.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar