Tisdag

en bra dag idag känner jag! solen siner ju och allt. =)

igår blev det en mysig middag ute på altanen med familjen. efter det klippte martin och emina gräset och jag passade på att dammsuga och skura. efter det myskväll med lilla hjärtat innan det var läggdags.

hann med en vända till lindex efter jobbet innan jag hämtade emina på dagis. shoppade både lite kläder och så smink då såklart. attans att det ska vara så himla dyrt!!
köpte:

- svarta "orm"leggings
- svart rolling stones tee
- grå leopardthights till emina
- 4st nagellack
-underlagscreme
-mascara
-kajal
-ögonskugga (grå)
-rouge

19f75fcb1a233bd67d78baab5fce7b74.png



nu dröjer det såklart innan det behöver inhandlas igen. skönt! för dessa utgifter är aldrig roliga. jag kommer nog aldrig bli den som gillar att köpa smink...

min lilla donna idag:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar