Torsdag

blev en sen kväll igår så idag är man inte i sitt esse direkt...
var ut med jobbet och käkade på färjan. hade gärna tagit en öl eller två men jag körde så jag skulle kunna ta mig hem sen. fick mycket god mat på färjan och en trevlig kväll med kollegorna.

idag ska jag till boman på myskväll med henne. känns som att det var evigheter sen vi sågs och vi har tusen saker att prata om så det ska bli riktigt mysigt. åker nog efter att emina lagt sig så jag hinner träffa henne så mycket som möjligt. lillstumpan min... imorse när jag gick in till henne och skulle väcka henne var jag bara tvungen att vänta en liten stund och bara sitta och titta på henne. så vacker, rofylld och lugn...

imorgon är det fredag vilket innbär bakning inför kalaset för min del.
i övrigt är planerna få...kanske ta en tidig kväll så man är utvilad inför kalaset på lördagen...


nu väntar jobb!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar