Torsdag

blev dålig uppdatering igår. hade fullt upp här på jobbet och från det att vi kom hem kring halv åtta igårkväll sov jag som ett litet barn. jag var helt slut!
la mig för att söva emina kring halv åtta och sen sov jag resten av kvällen. antar att jag hade lite sömn att ta igen. jag var verkligen ingen rolig sambo, men förhoppningsvis kanske jag kan vara en bättre ikväll...

var och handlade direkt efter jobbet igår. känns skönt att ha fyllt kylen så nu kanske man kan få lite matinspiration om dagarna.

planen för helgen är att ha en riktig myskväll bara jag och martin ngn av kvällarna. tänkte äta middag efter att emina somnat och dricka lite vin. tänkte köpa lite räkor och lite kräftor, göra en västerbottenostpaj, sallad, bröd, aioli m.m. lite plockmat med andra ord och bara mysa. mat som man kan sitta och smaska på länge och väl förhoppningsvis ute i solen.
annars är planen att fara och bada någonstans på lördagen om det blir så fint väder som de lovat. var bara iväg och badade 2-3 ggr under hela semestern så man får passa på nu medans solen skiner.

känns toppen att för en gångs skull vara lite utvilad på jobbet och kanske ikväll också. =)
dessutom är min petra tillbaka på jobbet från semestern idag så vi har en del catching up!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar