Traderaauktion

jag vann en traderaauktion inatt. på en jeansväst från gina som jag suktat länge efter!
jag kan lätt bli lite skadad när jag ska buda på en auktion. jag blir nästan besatt och kan fortsätta buda bara för att VINNA även fast jag egentligen inte är såå intresserad av det jag budar på..vinnarskalle?

nu la jag i alla fall ett ganska högt maxbud då jag verkligen ville ha denna och den avslutades inatt. vilket betydde att jag låg och sov och inte kunde vara med på slutspurten.
men det verkar ingen annan heller ha varit då budet låg på samma summa som innan jag gick och la mig.

200 riksdaler fick jag ge för denna.

Gina Tricot jeans väst, stlk 36


Kommentarer
Cissi L

Snyyyygg!!

2009-08-04 @ 09:15:45
Anna

Cissi: visst är den? tänkte till svarta jeans, och svart eller vit topp under. great!=)

2009-08-04 @ 11:21:07
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar