Tråkhandling

slutar 1 timme tidigare än planerat idag. toppenskönt!
min första tanke var såklart att hämta emina från dagis med en gång. men så kom jag på att jag kanske skulle passa på att göra lite ärenden på den timmen. så nu klockan tre när jag slutar pyser jag iväg till storheden och inhandlar lite välbehövt smink!

det som står på prio 1 lista är:

♥ underlagscreme
♥ genomskinligt puder
♥ rouge
♥ mascara
♥ nagellack
♥ svart kajal

hur kommer det sig att allt alltid verkar ta slut samtidigt??
nej egentligen är det nog inte så, men de gånger det blir så känns det som att det var nyss. men när jag tänker efter kan jag knappt komma ihåg när jag sist köpte en underlagskräm. och puder, det vet jag att jag inte köpt på minst 3 år..haha=)
så även om det inte varit slut hade det nog varit dags att slänga o köpa nytt.

min plan var ju att köpa nytt från Make up store, men ekonomin tillåter inte det just nu. prioriterar istället eminas presenter nu. gud vad jag längtar efter att få ge henne allt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar