Underbara unge!

  
åh vad jag saknar emina idag. enormt mycket! ska bli så härligt att få fara och hämta henne från dagis och hem och kramas! jag har nog inte riktigt vant mig än vid att inte få vara med henne hela dagarna...kommer nog ta ett tag.
snart är det dags för kalas. 2 år...herregud vad tiden går snabbt. måste börja skicka ut lite inbjudningar och inhandla lite presenter. men jag vet några saker vi ska köpa till henne i alla fall.

♥ Karlsson på taket (film)
♥ Sackosäck
♥ Kläder (såklart)

sen är det ju inte så svårt att hitta saker som man vill ge lilla tösen.

gjorde en stor beställning på kläder till henne idag i alla fall. blev dyrt, men det behövdes! det är mycket mörkgrått och svart för de små nu och jag älskar det!















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar