ATT GÖRA

har som sagt en del saker kvar att göra innan jul. stress stress...
tanken var att martin och emina skulle fixa detta nu i veckan då han skulle vara ledig, men se så lägligt snön kom! nu är allt på listan kvar och jag har ångest för att jag inte vet hur jag ska hinna med allt.

det som finns att göra är:

- klä granen (och detta måste göras när emina är vaken. hon SKA vara med. så är det bara! om vi så ska göra det på julaftonsmorgonen)
- handla julmaten + vanlig storhandling
- köpa julklapp till william och jimmy
- middagsmys hos rebecca och co dagen innan julafton
- göra julskinkan + köttbullarna
- julstäda
- vara på bolaget inför annandagens utgång

inte sååå himla lång lista, men med tanke på att den ska vara klar i övermorgon så känns det som att det är lite dåligt med tid!



Kommentarer
Therese

Något jag kan hjälpa dig med? Det är inte lätt att få ihop det när man har sambo på vift och ett litet troll att ta hand om.

2009-12-23 @ 08:04:32
URL: http://thebrese.blogpot.se
Anna

therese: gulle dig! nej det är inte det lättaste att få det att gå ihop men nu är granen klädd i alla fall och de sista julklapparna handlas idag. så det känns som att det viktigaste börjar vara under kontroll! =)

förhoppningsvis ska det inte komma nå mycket mer snö heller...



längtar till annandagen nu! det ska bli grymt skoj!

2009-12-23 @ 12:11:30
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar