BASTUN ÄR MIN BÄSTA VÄN

skulle man väl kansk kunna säga..det var riktigt isigt ute igår. kallt och krispigt! men härligt!

jag och martin tog oss en bastu på kvällkvisten och jag ville aldrig kliva ur! passade även på att skrubba mig rejält och när vi sen kom in bäddade jag rent i sängen och kröp ner. jag sov innan huvvet mött kudden. det finns inte mycket som slår en nybäddad säng efter en bastu!

idag började jag tidigare. är kortom folk idag så jag håller i öppningen. martin lämnar emina på dagis och jag hämtar. ska bli mysigt att för en gångs skulle få hämt henne där. det var länge sen sist...

idag blir det frissan vid lunch och sen stressa tillbaka till jobbet så jag hinner med att äta innan lunchen är slut..
ska bli underbart att äntligen få gå igenom håret en gång för alla. kommer nog inte bli ngn enorm skillnad då jag bara ska nagga lite i topparna och klippa igenom det.

därav denna huvudbonad idag:

-c2615be4817fbb005defa2f9cf12499.png


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar