BLÄ

just nu är motivationen för viktnedgång = noll! i helgen när jag vägde mig blev jag sååå glad! det var åt rätt håll och med råge också. men idag när jag vägde mig hade jag gått upp...massor! och jag som varit så duktig! jag har tränat varje dag som en dåre, ätit det jag ska, inte mer, inte mindre och verkligen varit duktig. och så händer detta...suck..

jag ska verkligen försöka hålla motivationen kvar, men just nu är den i botten...trist...

har fortfarande mycket att vara glad för så det är inte en helkass dag trots allt. för det första så har ju kylan äntligen kommit! och lite snö på det! underbart! är man skadad om man tycker det är härligt med 20 minusgrader? för mig betyder det vinter i alla fall, och julstämningen bättras på.

igår blev en trött kväll. martin jobbade och jag passade på att träna efter att emina somnat, dusch när martin kom hem och sen la jag mig i soffan för att se film, men somnade såklart som en fura. vaknade av att emina kommit upp och var inne i badrummet och pratade med pappsen som duschade. gick och la mig med henne i våran säng. hon var supersnorig och hade svårt att somna om, men efter lite nässpray gick det susen.

nu...mera varmt kaffe...


Kommentarer
inger

Lugn bara.... det kommer att ge sig.... det vet jag... med vikten alltså. Jag är lika knäpp som dig... älskar att det är kallt... nu är det ju för sjutton vinter!!!! Julkänslan infinner sig!!!! Ska snart sticka iväg från jobbet... måste handla... men imorgon syns vi Viiiii... ska bli sååå kul. Krami

2009-12-16 @ 14:50:21
Anna

Inger: ja jag hoppas verkligen att det ger sig...det är så deppigt när det bli såhär..blä..



jaaaa!! imorgon ses vi! vad mysigt!

2009-12-16 @ 16:39:10
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar