DAGENS

är sjukligt sugen på en promenad just nu..ja jag vet, det är 20 grader kallt. men jag som alltid brinner när jag promenerar njuter av denna temperatur! får se om martin är hemma hela kvällen eller om det blir jobb. är han hemma ska jag smita iväg en sväng efter att emina somnat. härligt med denna krispiga luft!

ngn som anmäler sig som frivillig kompanjon?

idag blev det en varm och mysig outfit.
tröja från gina, halsduk gina och svarta leggings och uggs.

0-7150cddc52f52852df123eb81a9a37e0.png


Kommentarer
Therese

Hade jag inte bott så långt bort så kanske jag hade följt med..... (bra ursäkt för att slippa)

2009-12-16 @ 15:36:31
Anna

Therese: hihi=) ja de där eviga ursäkterna...önskar jag hade ngn=)

2009-12-16 @ 16:38:11
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar