DET VAR DEN JULEN...

suck...jag som sååå sett fram emot årets julafton. mina drömmar har nu gått i stöpet tack vare denna förbannade snö! med martin på konstant jour är det ju inte så svårt att räkna ut vart han kommer tillbringa julaftonen....1,5 dm snö ska det komma på torsdag. och hur mycket kommer det hinna komma innan dess?

jag ska hinna med julhandlingen, laga maten, baka, julstäda, klä granen..och nu dessutom ensam. jag med hjälp av emina då såklart, men jag tror ni med småbarn kanske förstår läget...det kommer bli tufft. sena kvällar och jobb hela dagarna fram till självaste julafton.

deppigt inlägg jag vet, men just nu känner jag mig mest bara depp...

tur att jag har mina fina systrar som kommer och hjälper mig och som sen kommer och firar julen med oss! jossi kommer och hjälper mig handla på onsdag och vi kommer ju då inte behöva sitta själv jag och emina på julafton. vi får göra det bästa av situationen helt enkelt! rätt vad det är kanske jimmys (syrrans kille) får vara tomte!

nu ska jag deppa vidare här ett tag innan jag återkommer med ett lite roligare inlägg..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar