EN STOR TJEJ

våran lilla lilla donna har börjat bli så stor!! hon leker gärna för sig själv, pysslar..hon älskar pyssel. pärlor, klistermärken, knappar, glitterfärg osv. hon kokar kaffe åt oss i sina fina koppar, hon vill att vi ska bygga tåg och sjunga " tingelinelinge tåget går..", hon vill klä på sig själv, hon går på pottan själv, hon häller ut kisset i toan själv och spolar, hon skrattar som en tok när jag ger henne en "eskimåpuss", hon ifrågasätter allt, (man blir galen ibland men jag vet att hon lär sig mycket av det), hon pratar obehindrat, hon räknar själv till 12..ja jag skulle kunna hålla på hur länge som helst...men jag ska skona er. =)

det är så underbart att se våran lilla lilla tjej bli stor...samtidigt som det för lite ont i mitt hjärta att tiden går så himla snabbt! men så är livet, de små blir stora!

fick just detta mms. pappsen och emina är och handlar!
en liten stor tjej...



Kommentarer
boman

hehe va söööt =)

2009-12-10 @ 22:45:48
URL: http://bomansvardag.blogg.se/
Inger

Vackerbarnet!!!!

2009-12-11 @ 10:01:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar