HOHO

jag lever, men det har varit knappt vill jag lova.

i måndags var jag ju som sagt och tog vaccinationssprutan. efter det stressade jag vidare till bomans jobb för att bli brunmålad. =) det  blev jättebra! hon är så himla duktig min kära vän. jag hade då aldrig vågat!
jag blev inte jättebrun, men jämt och fint blev det och jag känner mig jättefräsch! men nästa gång får det bli snäppet mörkare tror jag minsann! =)
efter det stressade jag hem för middag med mina fina och farfar som var på besök. jag la emina och sen for jag till becca för en långprommis med "nya" vovven Harry. riktigt skönt var det!

när jag sen vaknade igårmorse hade jag ont i armen efter vaccinet. inte så farligt dock, mer som träningsvärk. kände mig lite lustig i kroppen också, men gjorde oss iordning, skjutsade emina på dagis och for till jobbet.
men när jag sen hade lunch och inte fick i mig ngn mat kände jag att nu ger jag upp!
skickade A på lunch och när hon kom tillbaka for jag hem.
for hem och la mig och sov 2,5 timma innan jag hämtade emina på dagis. (såklart var martin tvungen jobba när man verkligen behöver honom) men det blev filmkväll för mig och emina. och hon verkade då verkligen inte ha ngt emot det!

gårdagens kväll spenderades sen i badet för att få upp värmen. frös som en liten gris och ont i kroppen nå kopiöst! efter badet låg jag nerbäddad i soffan och blev ompysslad av martin innan det var dags att sussa.

idag stannade jag hemma från jobbet. är nog lika bra om man vill bli frisk så fort som möjligt! har just varit och lämnat emina på dagis efter att vi fick lite sovmorgon. de skulle baka pepparkakor där och emina har längtat! får se hur länge hon får vara där idag innan jag hämtar henne.
känner mig mycket mycket bättre redan, men fortfarande ont i kroppen och trött...

tyvärr smyger ju sig rastlösheten på såfort emina inte är hemma...jag började med en gång jag kom hem att städa, plocka och dona, men så tvingade jag mig själv att lägga av och verkligen passa på att vila nu! ska alldeles snart slänge mig i sängen och slå på ngn bra film. jag måste lära mig att slappna av!!

en tröttis just nu:



Kommentarer
boman

Krya på dig gumman!! pöss

2009-12-02 @ 21:53:38
URL: http://bomansvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar