JULDAGEN

hade en underbar julafton igår!! precis som jag önskade! tyvärr var martin och jobbade på förmiddagen, men eftersom jag var rädd att vi inte skulle få fira med honom alls så var det lindrigt att han var borta på förmiddagen. jossi, jennifer och jimmy kom kring ett och vi satte igång med att laga julmaten. (jag och emina hade inte hunnit så mycket då vi sov till klockan tio!!)
blev en massa julmat som uppskattades och en massa julmat över också så vi får nog leva på julmat ett bra tag till..=)

efter maten blev det kalle anka och efter det mat. alla väntade spänt på tomten!
en stund efter maten kom tomten. när han knackade på fönstret blev emina som förstenad och vågade inte gå och öppna! tomten kom in och delade ut några paket till emina, hon var lite nervös och vågade först inte hämta sina paket men efter en stund släppte det.
emina fick så mycket paket så det var vansinnigt! herregud! hon har redan några favoriter. en liten kanin hon fick av mostrarna, keyboarden hon fick av oss, och hello kitty spjälsängen hon fick av tant inger. hon har mycket att leka med nu vill jag lova!

jag och martin fick också huuur mycket paket som helst! kommer med listor sen då jag själv tycker det brukar vara ganska skoj att läsa..
men det bästa paketet jag fick var ett brev från jossi till mig. där hade hon skrivit en massa massa fina saker om och till mig. det slutade med att jag satt och grät...min fina fina syster! det betydde så otroligt mycket att få läsa det...

idag ska vi till eminas farmor i töre och sen far vi till farfar och helena i holmsel och sover där. på annandagen lämnar vi emina där och åker hem. ska på fest hos rebecca och sedan utgång.

här följer nu en massa massa bilder från gårdagen. jag kan omöjligt välja ut bara några stycken från den mest underbara julen på många många år!



























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar