LÖRDAG

ensam hemma just nu. martin drog iväg på party. det förtjänar han!

vi har rantat hela dagen idag känns det som. började med att jag jobbade några timmar på förmiddagen och sen kom martin och emina och hämtade upp mig och vi for in till stan och shoppade julklappar. skönt att göra bort några till! imorgon forstätter vi med julklappsshoppingen.

när vi kom hem lagade vi middag och sen har vi spenderat hela kvällen med att baka lussebullar, gjort gräddkola och chokladkola. riktigt mysigt har vi haft det tillsammans. kring nio var det dags för emina att sussa och martin drog iväg.

jag fuskade och åt en lussebulle och drack ett glas mjölk. så när martin farit och emina somnat passade jag på att träna. jag hatar verkligen att träna på stairmaster, jag har plågat mig hela veckan med den men idag måste jag faktiskt säga att det gick mycket mycket lättare! så otroligt roligt och skönt att se att det faktiskt blir lättare! nu känner jag mig åter helpeppad!

nu ska jag se om det finns ngn bra film att glo eller kanske somna till.

imorgon blir det som sagt mer julklappsshopping och vi ska även försöka hinna hälsa på min farmor.

good night!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar