MÅNDAG

huga...hela min kropp skrek efter att få ligga kvar i sängen med goungen imorse, men inte det inte...jobb väntar i dagarna 3 men sen är det ledighet på schemat!

var som känt ut i lördags. fest hos becca och sedan utgång på cleo. var ganska mycket folk på cleo, men lika kass musik som det alltid är där. blev riktigt besviken. usch..som tur var var vi ju ett ganska stort gäng så det var trevligt ändå. men dte blev tyvärr inte så mycket dansande..

på söndagen var vi trötta och slitna. inte så bakis dock förrutom tröttheten. nötte serier och filmer hela dagen fram tills emina kom hem kring fem. som vi saknat henne! var underbart att få hem henne och kramas lite. och hon var sååå go och mysig hela kvällen. dock blev dte problem när hon skulle sova och hon somnade inte förrän kring halv tio. så idag var det en mycket trött tjej jag väckte.
som tur är är det inget dagis för emina idag. tanken var att pappsen skulle vara ledig, men det snöar för fullt och det ska tydligen komma 1,5 dm snö till innan det ger sig. så emina är med farfar och helena. tack gode gud att vi har de!! vet inte hur vi ska lösa det imorgon dock..antar att snöröjningen inte kommer vara klar och jag jobbar som sagt. det får bli ett senare problem....

nu vill jag bara vara ledig. vara med mina fina...
på torsdag (nyårsafton) är min första lediga dag och då beger vi oss mot bjummis. (stugan) vi får med oss becca med familj och även therese och robert med sin lilla donna. det ska bli riktigt mysigt! skoterkörning, god mat, bus med barnen och en massa mys står på schemat. ingen stress, bara mys!!

emina med en av julklapparna från oss. keyboarden. den är väldigt poppis! dock används inte micken så flitigt än, men spelar gör hon! =) och med kaninen i högsta hugg som hon fick av mostrarna. den har hon inte släppt många sekunder sen hon fick den.



fina Hello Kitty sängen som emina fick i julklapp av tant inger. den parkerade hon bredvid sin egen säng med en gång och bäddade ner dockan.=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar