MÅNDAG

åter till arbetet. känns helt okej faktiskt efter en hel underbar helg med mina fina. har verkligen fått umgås i helgen och det har jag saknat! det är så himla stressigt allt hela tiden annars och det känns som att tiden är så knapp. men i helgen har vi både fått umgås och hunnit med en massa julklappsinköp.

har köpt klart de flesta julklapparna men när jag nu änker efter har vi fortfarande ganska många kvar...när ska jag hinna?? kanske på lördag? och slåss med alla andra som också ska handla då...

idag har vi halvdag jobb och sedan halvdag med APT. den är schemalagd till klockan 18 så jag kommer hem sent ikväll. tur att jag fick en riktig mysmorgon med emina imorse. hann med att elda och sen när jag väckte henne hann vi sita i soffan och mysa framför brasan och kika på bolibompa. hon är så gooooo på mornarna och jag kan knappt förmå mig att släppa henne...

nu blir det jobb för hela slanten...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar