MINA FINA

mina underbaringar...mina fina...ikväll är vi nog hemma tillsammans alla tre. ska bli riktigt mysigt! kanske till och med passar på att basta alla tre nu i kylan! just det! nu kom jag på att jag ju köpa markspjut till mina fina lyktor! det måste upp ikväll!

emina har kommit in i "varför" åldern...ojojoj...så fort jag säger till henne om ngt hon inte får göra får jag svaret:
- varför inte det då?
svarar, för att mamma säger det. vad ska man annars säga? inte alltid det finns några vettiga svar, annat än att man inte gör så.





Kommentarer
Therese

Ser mysigt ut..... grymt snygga långkallingar, måste köpa såna till Robban =)

2009-12-16 @ 10:01:57
Anna

therese: jo det är sååå mysigt nu när man får elda och mysa en massa framför brasan. =)



visst är de sexiga?? han fick de julen för 2 år sedan och han BOR i de...robban kan få martins, är grymt less de vill jag lova...=P

2009-12-16 @ 12:13:24
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar