ONSDAG

och sista dagen innan semester!! (känns som att jag börjat nästan alla inlägg med min nedräkning!)
det var otroligt tungt att kliva upp imorse. satt uppe ganska länge och sydde om ett skärp. var och shoppade lite på lunchen igår och hittade skärpet jag var ute efter. (fick inspiration av becca som hade detta och var sååå fin) tyvärr fanns det bara i ministorlekar kvar så jag fick sy om det. satt uppe till närmare tolv och sydde skärp (för hand) och glodde samtidigt på en film som det slutade med att jag satt och storbölade till...
sen kröp jag ner bredvid martin som redan sovit ngn timme (många timmars sömn att ta igen).

ska pimpa skärpet lite mer ikväll om jag hinner...lite paljetter, kanske lite kedjor...
ska även sy om lite kläder och göra 2 st potatisgratänger inför nyår. men imorgon får jag ju faktiskt sova ut, förutsatt att emina sussar länge. =)

maritn och emina är lediga idag och ska försöka hinna med handlingen inför nyår, lasta traktorn på flaket och ikväll far martin till stugan och plogar. imorgon bär det av!

nu ska jag ta mig en till kopp kaffe och värma mig. idag blir det nog lite mer drag här på jobbet!

-3775074125940376a8904a421a793dc.png

0-6bfeefb60580d62e60aa21c3f6260618.png

grå tunika från ellos, svarta blanka leggings, nytt skärp från gina, ny mössa från hm.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar