PJUUH!

herregud vilken dag, men jag försöker se det från den ljusa sidan: tiden går otroligt snabbt! såklart är dte roligare att känna att man finns här av en anledningen än att bara sitta av tiden.

har i alla fall hunnit luncha mig lite och ordna iordning en liten handlingslista inför nyår, med hjälp av becca till martin och emina som ska handla idag. kommer bli bra detta! god mat och trevligt sällskap, det är det enda jag kräver och det kommer ju gå i uppfyllelse så! nu är det bara att hålla tummarna för att det inte kommer ngn mer snö under helgdagarna så martin slipper jobba.

ikväll är det mycket som ska hinnas med men som sagt är det ju "sovmorgon" imorgon så jag känner mig inte allt för stressad i alla fall. ska förbereda lite mat inför nyår så man slipper stressen imorgon. ska njuuuuuta av all tid i bjummis. friskluft, grillning, skoter, promenader och bus mde barnen.

passade på att fota eminas rum här en kväll när jag städat och äntligen ställt iordning alla hennes julklappar o dyl. bäddade även rent åt henne med hennes nya fina sängkläder som hon fick av tant inger.
emina blir mer och mer för att leka i sitt eget rum, kanske beror det på att vi mer och mer placerar alla hennes saker där. tror även hon tycker det är lite småmysigt att få vara en stortjej!














Kommentarer
Inger

Eran lilla "stora" tjej :-) Världens finaste... Ska försöka hinna över till er innan jag börjar jobba... men jag vill önska er ett Gott Nytt År!!!! ifall vi inte hinner höras innan.. Njuta av ledigheten och dina fina!!! Bamsekramar från mig!!!! och mina fina!!!

2009-12-30 @ 14:20:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar