SÅ....

nu har jag lugnat mig lite. men bara lite. är fortfarande förbannad, men mest över att jag måste tanka när jag slutar. suck...

har haft en riktigt fin helg i alla fall! fredagen gick i lugnhetens tecken. hade besök av farfar och helena och nattningen blev av helena. när de farit vidare gjorde jag bort dagens träning! skönt! (blev dock ingen träning varken lördag eller söndag...) somnade sen i vanlig ordning på soffan...

lördagen var det 190 knyck!vaknade på morgonen, kastade i oss frukost, gjorde oss i ordning och drog i väg till stan för att köpa de sista julklapparna. faktiskt var det inte allt för mycket folk, men vi kom dit ganska tidigt också..hem och laga lunch och lägga emina för vila.
martin for och hämtade peter och sussi och så fort han kom hem med bilen drog jag iväg för att hämta jossi. tänka sig att man hann göra sig iordning däremellan också.
sen trillade alla in som skulle med på western farm för lite tilltugg och ett glas vin innan avfärd. emina var inte nämvärt brydd över att vi skulle åka då hon fick leka med idolen jossi.
hade en otroligt trevlig kväll på farmen men var trött på vägen hem=)

på söndagen mådde vi faktiskt prima och emina sov till klockan tio. perfekt!
åt frunch och strax efter det dök rebecca och co upp för en mysig dag fylld med mys, korvgrillning, bus och film. ja, en del bråk också för den delen. =)
även farmor britta kom förbi en sväng.

när de farit spenderades resten av kvällen i köket för julklappsinslagning. det tog väl ungefär 4 timmar allt som allt. suck!! men nu är det nästan klart i alla fall!
tänk så fint dte kommer bli under granen!

0-3bb315a6ed599bb32d58a45b22db290d.png




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar