THANK GOD IT`S FRIDAY

äntligen fredag och en mysig helg framför oss. imorgon kommer jossi och är barnvakt till emina då jag och martin ska till western farm med hans jobb. det ska bli mysigt, men samtidigt lite trist då jag redan varit där ganska nyligt och sett julshowen och det.. men med trevligt sällskap blir dte säkert bra i alla fall!

på söndagen kommer sen min farmor och hälsar på oss. var så länge sen vi sågs så det ska bli trevligt! (hoppas hon inte kommer allt för tidigt bara..=)  )

igår var inger och hälsade på oss. emina var överlycklig och väntade och väntade innan hon kom.
- när kommer inger?
hon stod och kikade i fönstret och kunde knappt bärga sig.
när inger sen kom hade hon en massa saker med till emina! en stor tomte (emina som älskar tomtar), nya sängkläder (tack!!), en hello kitty pyjamas, en klänning med tillhörande leggings och sist men inte minst, ett stort paket att öppna på julafton!
emina bjöd sen på fika innan det var läggdags och helst ville hon att inger skulle läsa saga och natta, men efter viss övertalning fick pappa natta och jag fick en pratstund med inger.
riktigt mysig kväll!

emina med nya klänningen imorse:
0-32dfd9fb8639c084fedd2a2d9755e6f8.png

sängkläderna:



tomten:



fick ingen bra bild på pyjamasen, det var så mörkt imorse...



Kommentarer
Inger

Jaaa... jag säger då bara det... ni har då världens underbaraste lilla tjej!!!!! Fick ju också lära mig att man "måste" doppa pepparkakorna... så nu vet jag det. :-) Hoppas ni får roligt imorgon... Vi ska dricka rysk champange ikväll... Bamsekramar från mig... och ge en extra till Emina

2009-12-18 @ 10:47:14
Anna

inger: ja det är viktgt det där med doppandet! =) jo hon är fin våran lilla dam, nu vill jag bara göra helg och komma hem till henne.

rysk champagne?? spännande! själv ska jag träna....=/

2009-12-18 @ 11:30:14
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar