TISDAG

ja herregud. idag börjar man vara i skick igen...=)

igår direkt efter jobbet for jag till becca som skulle hjälpa mig hämta hem stairmastern från beccas mamma. det gick hur bra som helst. (tack igen gumman för hjälpen!)
ruschade hem med apparaten, hann mysa med mina fina lite, eller egentligen ganska mycket. emina hade feber igen på kvällen och var ganska hängig. men efter en flaska välling var hon igång som jag aldrig sett henne förr! vi skulle åka tåg och sjunga, klä på oss alla ytterkläder, fara och köpa hamburgare på affären osv..hon bossade med mig och martin tills vi alla var helt slut. men när tåget (stolarna) skulle plockas undan och det var läggdags ville hon inte alls höra på det örat. till slut gick det bra i alla fall och en trött och lite febrig tös somnade gott.

kan även tillägga att hon gick på pottan och kissade 2 ggr och till och med bajsade en gång! stolta föräldrar överöste henne med fina ord och emina blev såå glad att hon blivit en stor tjej! hon har ju varit jätteduktig att gå på pottan men senaste tiden har dte blivit sämre och hon glömmer hela tiden. men nu kanske vi är back on track!

martin är hemma med emina idag igen. nu önskar jag bara att hon ska bli helt frisk så hon kan fara på dagis för hon längtar dit! men i alla fall idag får hon vara hemma så får vi se hur det blir resten av veckan.

när emina hade somnat och CSI skulle till att börja bökade vi fram stairmastern framför tv:n så jag kunde träna. kämpade på i 30 minuter innan jag höll på att tuppa av..jisses vad tungt det var! jag hatar egentligen den typen av maskin just för att den är så förbannat tung, men nu j-vlar!
jag kör på med 30 minuter om dagen ett tag till och sen när det börjar kännas lite lättare får jag öka...

nu, mer jobb....många lappar och kom ihåg att ta itu med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar