TJOOO!!

hann inte med så mycket som var planerat igår. hämtade emina hos farfar direkt efter jobbet och han bjöd på tomtegröt och smörgås till middag. underbart skönt att slippa middagslagningen! tänk vilken tur att vi har lennart och helena! vad skulle vi göra utan de??

har just skickat blombud till de så jag hoppas de är hemma när de kommer...(och jag hoppas att de inte läser bloggen, men det tror jag inte...)

här är det lugna gatan idag..dagen blir så långsam då tyvärr. men jag tror jag ska fara iväg en sväng till stan på min lunch. om jag hinner och ids.

igårkväll hann jag i alla fall men en städning. eller snarare undanplockning. det behövdes!! sen var tanken att jag skulle färga håret och även sy in ett par leggings, men inte ides jag med det.  jag hamnade framför datorn och glodde serien Glee istället. =)

en gounge med farfar när vi kom till holmsel på juldagskvällen:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar