TODAY

som mitt hemska hår ser ut nu fär tillfället så trivs dte bäst i tofs. det är så slitet och hemskt att det inte är så mycket annat som funkar. men jag SKA spara ut det denna gång! (och martin är överlycklig)
nästa torsdag ska jag till frissan i alla fall. ska bara toppa det lite lite lite och tunna ur det en massa. fräscha till det helt enkelt. ska bli riktigt skönt!
har även köpt nytt schampoo och balsam som jag hade velat tipsa om!

billigt är det och faktiskt riktigt riktigt bra! och sen älskar jag att det är nästan 1 liter i flaskorna så det räcker ett tag! jag har dessa för färgat hår. och de luktar underbart!

mina favoriter. fullproppade med näring och fukt! ♥



kostar ca. 90-100 kr/flaska


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar