TORSDAG

blev en lång dag igår. var inte hemma förrän kring halv åtta efter våran arbetsplatsträff. men vi hade himla trevligt i alla fall! men nu är det minsann färdigt med alla dessa kvällsaktiviteter med jobbet, i alla fall fram till nästa år! =) emina var fortfarande vaken när jag kom hem så jag fick säga godnatt och pussa henne lite.

efter det tog jag mig en låååång vända på stairmastern och kunde sen med gott samvete slockna i soffan till en film i martins famn.

emina vaknade tidigt imorse så jag hann umgås med henne ganska länge innan det var dags att fara. jättemysigt! och idag ska jag för en gångs skull hem direkt efter jobbet. känns som att det var länge sen...och snart stundar julledighet för oss alla. efterlängtat!

emina imorse. sitter och mumsar choklad från sin julkalender:

095b97db807ab2cc0bac7e75082fad8d.png

0-1ca8bb5f8448f6cbcc9b43fcdecc9066.png



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar