TORSDAG

redan torsdag..denna vecka har gått sjukligt snabbt. hinner inte med alls!

blev en slapp dag hela dagen igår, vilket då såklart har sina förklaringar. jag var ju risig efter sprutan, men då kvällen kom var jag å otroligt rastlös och hade en enorm energi i kroppen så jag tog mig en långpromenad. kom hem halv tolv på natten så det var bara att hoppa i säng!
på morgonen fick jag i alla fall bli överlycklig över viss viktnedgång!! så jag hoppas på en promenad med becca ikväll! jag är tokpepp!

ikväll blir det kalas hos boman som fyllt hela 26 år! nu tillhör hon oss gamla stötar! efter hennes firande blir det som sagt promenad. hoppas på sällskap av becca, men annars får jag ranta själv.

jag som hade sån ångest över att byta kontor...jag insåg igår att jag längtade tillbaka till jobbet! förstår ni vilken underbar känsla det är?? allt som kändes pest blev verkligen såå otroligt bra! jag är lyckligt lottad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar