VAB

blev hemma med emina igår. hon var mycket piggare och bara lite lite feber så idag är hon på dagis. hann med kalas hos frida på eftermiddagen/kvällen och emina orkade då med en massa bus med kusinerna så dagis ska hon nog orka idag. och imorgon blir dte en kort dag för emina för hon och pappsen ska på begravning..själv har jag lulebodag så jag är låst där.

men efter det kommer en otroligt efterlängtad helg! vi har så mycket vi ska hinna med så det är inte klokt! jag har en julmarknad med jobbet på lördagen så jag jobbar några timmar då, men efter det blir det julklappshandling! hann göra bort några stycken i tisdags efter spraysolningen, men mycket är fortfarande kvar...
annat än det hade vi tänkt ha en riktig myshelg. ska laga Gordon Ramsey mat, baka lussebullar, pepparkakor och annat julmums, kanske hinna med att klä granen och slå in lite paket att lägga under, och om vi har tur kanske vi även hinner med en lekdejt med becca och co!

jag kämpar annars på med min stairmaster hemmavid. igår blev det en paus i träningen men ikväll är jag igång igen! jag ska försöka hålla modet uppe trots en viss besvikelse vid vägningen imorse...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar