Ännu mer musik


creed påminner mig så otroligt mycket om mamma. vi lyssnade mycket på just Creed när vi bodde i en "utrymningslägenhet" när vi hade vattenskada på villavägen. ( ja jag och mamma lyssnade mycket på samma musik)
det gör så ont att tänka på henne...på allt vi gjorde tillsammans. jag älskar alla mina minnen av henne, missförstå mig inte. men oftast så "nuddar" jag bara just vi minnena och sen gör det för ont.
det har gått 6 år snart och fortfarande känns det som att någon tagit en bit av mitt hjärta, rivit ut den, utan bedövning och lämnat mig blödande. en del av mig dog med mamma och jag kommer aldrig bli samma människa igen.
kommer det alltid kännas såhär?
kommer jag aldrig kunna tänka på henne på rikigt utan att bryta ihop?

sidospår....men ibland är det så himla skönt att bara få ur sig lite av alla de tusen tankar som snurrar och snurrar och snurrar...

denna låt med Creed säger allt. säger mina känslor bättre än jag någonsin skulle kunna säga det själv.
jag vet att det är tråkigt med låttexter, men ta er tiden att läsa denna, sjunga med eller bara lyssna.
det är så vackert...så vackert att man måste gråta.

Creed - My Sacrifice



Hello my friend, we meet again
It's been awhile, where should we begin?
Feels like forever
Within my heart are memories
Of perfect love that you gave to me
Oh, I remember

When you are with me, I'm free
I'm careless, I believe
Above all the others we'll fly
This brings tears to my eyes
My sacrifice

We've seen our share of ups and downs
Oh how quickly life can turn around
In an instant
It feels so good to reunite
Within yourself and within your mind
Let's find peace there

When you are with me, I'm free
I'm careless, I believe
Above all the others we'll fly
This brings tears to my eyes
My sacrifice

I just want to say hello again
I just want to say hello again

When you are with me I'm free
I'm careless, I believe
Above all the others we'll fly
This brings tears to my eyes
Cause when you are with me I am free
I'm careless, I believe
Above all the others we'll fly
This brings tears to my eyes
My sacrifice, My sacrifice

I just want to say hello again
I just want to say hello again

My sacrifice.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar