Bättre!

antar att det är treon som kickat in. svettas som en gris men mår toppen! skönt för ett tag i alla fall.

när martin kom hem idag fick emina gå ut och möta honom och åka traktor och ploga gården med honom. hon älskade det! och efter en riktigt tråkig dag med mammsen så var det nog skönt för henne att få göra ngt annat en stund.
jag lagade middag under tiden.
pommes, lövbiff och ugnsstekta färska champinjoner med philadelpia/parmesanröra.
efter middagen gick mina 2 underbara ut och skottade lite. hämtade posten och drog in soptunnorna. jag slappade på soffan med familjelivs tidning och fick sen en riktigt rosig liten dam i min famn!! kallt ute! (-20)

nu har jag just lagt emina och ska snart sen en film med martin...en myskväll med andra ord.

sjukling: (snart kanske ni till och med får se lite fräschare bilder på mig...på senaste tiden känns det som att det mest vart antingen snoriga, svettiga eller trötta bilder..både på mig och emina...)

 



Kommentarer
inger

krya på dig gumman!!! Hoppas att det snabbt går över. Kramis

2009-02-06 @ 21:20:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar