Familjedag

har varit en mysig familjedag idag.

först hade vi sovmorgon till halv tio. underbart att få vakna och slappa tillsammans i sängen! blev en otroligt mysig kväll igår och jag slocknade totalt utmattad till slutet av en film medans älsklingen killade på mig.
for till farfar och helena kring lunch och stannade där ett par timmar. käkade lunch och busade med emina.

när vi kom hem sov emina ett tag och sen har vi städat och donat..dammsugit och skurat så nu luktar det mumsigt i hela huset!

martin ska upp och jobba inatt så han har precis gått och lagt sig. själv ska jag antingen se en film eller försöka fixa min blogg...verkar ju tyvärr inte hända så mycket med den jag beställt så jag får snällt försöka fixa den själv...suck...
önskar bara att jag hade photoshop!!
ngn som vet hur man fixar det?? det skulle verkligen vara guld värt!!
(vill ju helst slippa köpa det...)


Kommentarer
carro

Hej! Vi har photoshop om du vill låna. En gammal version dock, men har säkert det mesta. Kanske kan synas nån dag. Lilltjejen hinner ju bli stortjejen mellan gångerna :-) Ha det!

2009-02-08 @ 21:20:13
Malin

Hej! Petter fixade photoshop åt oss. Vet ej hur dock, kan kolla med honom!

2009-02-09 @ 06:34:32
Anna

carro: ja det lånar jag hemskt gärna!! ni har det på skiva eller?

ja det hade vart mysigt att ses ngn dag!! när kan ni?

kramar



malin: ahaaa...ja kolla med honom=) kram!

2009-02-09 @ 10:34:12
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar