Friska?

ja som sagt hade ju emina magsjuka igår...fick inte behålla mycket mat alls under dagen..men framåt eftermiddagen blev det bättre och i dag verkar hon frisk. eller bra i alla fall. ska nog inte göra några stötte utsvävningar idag men en promenad i solen ska vi i alla fall ut på. hon kan behöva lite friskluft.

ikväll blir det träning igen. ska testa oss på body step. kan bli mycket spännande!! jag hoppas att det är roligt i alla fall. men kommer nog inte direkt hänga med så bra första gången så vi kommer nog få oss ett gott skratt eller två.=)
jag vägde mig imorse förresten. och gissa vad!! jag hade gått ner 0,5 kg till!!
nu är jag mer peppad än någonsin!!

just det...bloggen. har knåpat ihop en ny design. lite småfix kvar men det hinner jag inte med nu. får fixa det sen...
känner mig inte heller helnöjd men omväxling förnöjer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar