Fullt ös

så har emina varit ännu en dag på dagis. idag mellan 8.30-13.30. och allt hade gått superbra. känns så skönt!

efter att jag lämnat emina på dagis hämtade jag upp rebecca och for och tränade. blev ett bra pass och superskönt att göra bort det på morgonen!
efter det ruschade jag hem för en snabbdusch innan sassa kom med lunch från dagobert. var riktigt mumsigt och sååå mysigt att få ha sassa här ett tag. lite senare kom rebecca och william hit och jag hämtade hem emina från dagis. emina och william hann busa lite och vi tjejjer surra.
efter det har jag inte hunnit så mycket mer än matlagning, undanplockning och läggning.

nu sitter jag här i soffan och njuter av att för en gångs skull inte ha några kvällsplaner! (dock är jag redan lite rastlös så jag tror jag ska passa på att färga håret)

måste bara få berätta hur underbart det var att få se lillasyster jennifer sjunga solo igår i folkets hus!!! jag var så stolt att jag nästan började gråta. ( läs: en och annan tår kom, men jag låtsades inte om de)
min fina lilla pärla!!

imorgon ska jag på frukost hos sassa efter jag lämnat emina och sen stan en sväng. har inga speciella ärenden, kände bara att det hade vart mysigt med stan en sväng utan barn. och sen när jag hämtat upp emina ska vi till min farmor och hälsa på. fullt ös som vanligt!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar