Insomnia

kunde inte för allt i världen somna igår..kring 03 lyckades jag till slut och emina vaknade kl 07...som tur är har jag världens bästa karl som klev upp med henne och lät mig sova vidare tills nu. underbart!!
nu håller jag på att koka mig ett ägg som jag ska avnjuta tillsammans med en kopp kaffe så jag blir människa.

beställde namnband till emina för ett tag sen och nu hade de kommit. dock inte fästanordningen...
beställde en modell som påminner om metoden man använder på typ festivalarmband. man slipper alltså stryka eller så. man trycker bara fast en "platplopp" genom tygbandet och fäster i kläderna.
har ju en del att märka nu..




Kommentarer
Malin

Dom där har ja me! =) Helt kanon!

2009-02-11 @ 13:25:00
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar