Just det!

jag glömde ju berätta att jag blivit erbjuden en 100% tjänst på jobbet. tanken var ju att jag skulle jobba 75%. 50% är min fasta tjänst och sen vikariera resten. detta är också "bara" vik. men ett ganska långt ett.
och hur skulle jag kunna tacka nej??
med tanke på vår ekonomiska situation sen jag blev mammaledig så hade det verkligen inte varit fel med lite extra pengar i kassan.

martin kommer förmodligen kunna anpassa sina arbetstider och sluta lite tidigare om dagarna också så emina inte behöver vara så himla länge på dagis...det skulle skära för mycket i mitt hjärta att ha henne där heltid.

känner mig faktiskt ganska pepp på detta! böjar med 100% från och med 1 maj då mest troligt...så man kanske hinner vänja sig lite vid att jobba 75% innan det...


Kommentarer
inger

GRATTIS!!!!!!!!!! Vad kul!!! och vad bra att det går så himla bra med inskolningen på dagis med Emina. Själv har jag hunnit med några fler sjukperioder... Stockholm ett antal gånger.. m a o känner jag en total utmattning just nu :-( Men man ska inte klaga solen skiner och det knarrar under skosulorna... helt underbart enligt mig iaf :-) Ska försöka ta mig ut mot Rutvik... är ju ett tag sedan.... saknare er alla!!!! Bamsekramar från mig :-)

2009-02-27 @ 08:02:10
madde

Grattis=) Vad roligt att du fått mer jobb!

2009-03-01 @ 11:15:59
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar