Laddad

har varit en supermysig dag tillsammans med jossi.
började med att fara till henne. emina somnade i bilen på vägen så vi fick lite egentid tillsammans jag och jossi när jag kom dit. supermysigt! lånade ett par skor av henne som jag ska ha imorgon.

sen blev det stan. shoppade mig ett par nya svarta leggings. (jag som inte hade några alls, alla var trasiga, har nu helt plötsligt en hel drös...hur kan det komma sig??)
blev ett par från hm med dragkedja nedtill. dessa kommer garanterat användas flitigt och snarare som byxor än som leggings. sen blev det även en lång tanktop från gina. perfekt att ha under tunikor som är liiiiite för korta.
emina fick sig nya kritor och har spenderat hela eftermiddagen och kvällen med att rita. hon älskar verkligen det!

hann även med en GI-burgare från max när emina skulle äta mellanmål. snacka om lyxmellanmål. men det är ju fredag och allt. ibland måste man unna sig och tänk att det är så roligt att ge. skulle kunna köpa hela världen till emina om jag hade råd.
hon tycker det är så roligt att äta hamburgare. fast mest stripsen som hon doppar själv i dippen. så duktig!

kring fyra begav vi oss hemåt. trötta och slut båda två.
emina somnade kring åtta och jag har roat mig med att sy in en del kläder. då blir man faktiskt lite lycklig må jag säga. det går ju åt rätt håll i alla fall!

nu blir det en bastu tillsammans med älsklingen och sen kommer jag nog slockna ganska omgående efter det känner jag...
 
emina som leker med kritor imorse med sitt svintohår. så här ser hon ut varje morgon när hon vaknar. oftast värre. riktigt
rufsig liten busunge:

 



Kommentarer
boman

Hej! Denna bloggstilen var definitivt mer DU =) Jättefint! pöss

2009-02-14 @ 09:19:39
URL: http://bomansvardag.blogg.se/
madde

Vad kul att få unna sig lite nytt. Det är man absolut värd! Hoppas ni haft en bra helg! Kram från oss

2009-02-15 @ 09:54:41
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar