Lördag och helg

så mysigt med helg! mest för att vi får ha pappsen hemma med oss såklart....

igår blev en lugn kväll. en tröt emina somnade kring åtta efter en tuff vecka med en massa dagis. hon är så duktig vår pärla!
och jag och martin drack några glas vin och märkte alla emina kläder. mysigt faktiskt! sen såg vi en film och efter det sussade vi sött. en soft fredag med andra ord.

idag blev det att städa litegrann på morgonen och sen tog jag och emina en dusch tillsammans. då vi inte hade några direkta planer men kände att vi ändå ville göra ngt så fick det bli en runda till stan. (till martins förtret) nej han tyckte nog det var ganska mysigt han med.
är egentligen luspank men emina behövde verkligen lite nya byxor och vi fyndade några stycken till henne, plus en söt liten tunika. efter det blev det lunch på waldorf för oss allihopa så nu är vi pank igen....suck..
men det var det värt!! en mycket mysig lördag tillsammans...

på eftermiddagen har vi bara busat här hemma. så tråkigt väder här ute. emina har varit en riktig liten gladskit, dock väldigt snorig....huvva...(jäkla dagis)

nu ska jag krypa ner i soffan bredvid min älskling och glo en film....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar