Måndag

idag har jag och emina haft finfrämmande av rebecca och william hela dagen. jättemysigt! var länge sedan vi träffade de då vi vart sjuka om vartannat. men nu äntligen fick vi en lekdag tillsammans.=)
tog en svettig promenad när barnen skulle sussa och det var sååå skönt i det fina vädret!

ikväll blir det premiärträning på Stil. ska gå på body balance. ska bli spännande då jag aldrig testat det tidigare. mer styrka och mindre kondis. skönt! kommer förmodligen vara helt slut efter träningen och förmodligen inte kunna röra mig imorgon..hihi=) miss vältränad här...

håller på med lite middag här. köttgryta med kål o morötter. mums!
ska äta lite potatis till idag faktiskt. behöver lite kolhydrater när jag ska träna. blir paprika och purjolöksblandning till det.
nu är jag hunrig och önskar att martin kunde komma hem!

meddelar senare hur det gick på träningen=)


Kommentarer
Malin

Ja, va spännande. Få höra sen vad du tyckte om body balansen. Vad exakt gör man på ett sånt pass?

2009-02-02 @ 17:15:29
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
carro

Lycka till! Gud vad du lagar olika maträtter! Kul! SJälv har jag inga idéer alls. Blir mest samma trista mat... Kram!

2009-02-02 @ 18:34:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar