Mycket riktigt...

jag är sjuk. igen!!
imorgon (om jag orkar) tar jag bilen och köper på mig ett helt lager med vitaminer och mineraler för jag måste ju ha brist på nått när jag blir sjuk konstant.
jag håller fortfarande tummarna på att jag ska vara frisk när jag vaknar imorgon men det kan jag nog se mig i stjärnorna efter....kroppen värker, huvudet bultar, ögonen rinner och i näsan är det täppt. lite rethosta på det också...utmärkt!!

jag skulle ju träna imorgon! och bada med hela gänget och kidsen i helgen!

den goda nyheten är att jag har Semifreddo i frysen!! (gi-glass)
nu ska jag tröstmumsa!


Kommentarer
Sassa

Det är inte alls ovanligt att man blir förkyld när man börjat träna, tyvärr. Krya på dig gumman. Puss och kram.

2009-02-05 @ 21:54:52
rebecca

rackars vad du blir sjuk hela tiden =( då blir det kanske inget bad då..

2009-02-06 @ 07:12:54
URL: http://rhw.blogg.se/
Anna

Sassa: ja du sa ju det...men det känns som att jag borde ha gjort bort mina förkylningar vid det här laget...tröttsamt..

pusspuss!!



rebecca: ja men tror du!! är såååå less på att vara sjuk nu..hinner ju precis bara bli frisk så blir jag sjuk igen...

blä!!!

2009-02-06 @ 10:16:18
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar