Onsdag

igår var verklige en dag med fullt ös. hann inte blogga ngt alls på eftermiddagen eller kvällen.

efter dagis (som förövrigt gick mycket bra) for jag och emina hem och åt lunch, sen vidare till boman där rebecca och william var. umgicks lite där innan vi for och hämtade ut ett paket till martin på bussgods och sen vidare och hämta upp honom på jobbet. efter det var det middag hos lennart och helena (mumsigt!!) och sen for jag och hämtade upp rebecca för lite träning. martin och emina blev kvar ett tag hos lennart och helena.
var grymt skönt att träna...svettig och nyttig efteråt.

idag har dagis också gått bra. idag stannade vi och åt lunch där. det bjöds på palt och emina åt en hel palt alldeles själv!! man blir hungrig av att busa så mycket.
martin kom och hämtade oss kring halv tolv då jag och emina for hem och la oss och vilade. mycket skönt! (har varit en ganska strulig natt)
nu har vi i alla fall vaknat och emina har just ätit mellanmål och sitter nu och ritar.

ikväll blir det bodystep för mig. ska bli skönt!
sen när jag kommer hem måste jag sätta igång med märkningen av eminas alla kläder! och trots att det känns som att det är mycket kläder att märka så behöver hon mer. hon skulle verkligen behöva lite uppdateringar i garderoben...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar