Onsdag

emina har vart mycket bättre idag. hade dock feber inatt och är otroligt snorig men hon har vart pigg och glad hela dagen. så idag kom rebecca och william hit på förmiddagen och umgicks med oss.
bortåt 2-tiden for vi in till stan och hämtade upp syster jossi som följde med oss allihopa och handlade på willys. jossi som kan willys utan och innantill plockade i princip allt som stod på handlingslistan och mitt i allt var vi klara! tack min ängel för hjälpen!!
äntligen är storhandlingen gjord! som jag dragit mig!
blev sen en sväng förbi på ÖB och handlade lite shampoo och balsam och sånt.

sedan hem för att bara precis hinna fixa ihop lite middag och sen iväg och träna. lika härligt som förra gången, dock inte lika skönt då jag har en träningsvärk som heter duga i magen...ajaj. men det gick bra i alla fall.
nästa sväng blir det nog att springa på bandet lite. känner att jag behöver svettas ordenligt! och på måndag blir det ett pass med Afro!
jag SKA vara smal till sommaren så är det bara, och den enda som sätter upp hinder på vägen det är jag själv!

förmiddagen i bilder:

emina och rebecca leker med kritorna:



emina har packat sin väska med kritor och tycker att hon nu är redo för att gå ut:

lunchdags. korv och makaroner är GOTT:






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar