Puh!

ja då har man testat Body Step också...det var riktigt roligt men även riktigt jobbigt! men det är väl det som är tanken??? tror på fullaste allvar att jag aldrig någonsin svettats så mycket i mitt liv....
när vi la oss ner på brädan mot slutet och skulle köra styrka rann det in så mycket svett i öronen på mig att jag inte kunde höra vad instruktören sa....då svettas man!

kordinationen var ett kapitel för sig men i det stora hela gick det ganska bra. kommer nog bli lättare när man kanske gått 2 ggr till. och jobbigare!

nu har jag precis kommit ur en välbehövlig dusch. myser omkring i mina jätte förstora pyjamasbyxor och äter hårdbrödmackor och dricker te.
jag och älskling ska snöra oss i sängen alldeles snart och se 24.
perfekt avslut på en svettig dag!


Kommentarer
Madde

Jättesnygg bloggdesign!

Skönt med träning! Skulle också vilja prova body step!

2009-02-11 @ 21:20:07
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar