Sista veckan

som solo eller med emina.
inskolningen går superbra för emina! igår lämnade jag henne kring halv tio och kom tillbaka kring halv ett. tanken var att hon skulle vila där men hon hade tyvärr inte somnat. men det gick ju bra bortsett från det.
idag ska vi testa igen med vila på dagis. kanske det går bättre.
ska lämna henne 1 timme tidigare idag så hon kanske hinner bli lite tröttare. och dessutom vaknade hon tjugo över sex idag...

så vad ska jag hitta på medans hon är på dagis då??
igår var jag och hälsade på rebecca och william. kändes superkonsigt att vara där utan barn...
och idag tror jag att jag ska ta mig en prommis i det underbara vädret så fort jag har lämnat emina och sen ska jag nog bara ta det lugnt. (hur gör man??)

martin fick sluta lite tidigare igår så vi hann med lite mys medans emina vilade middag. underbart! så sällan man hinner umgås under dagtid numer. sen på kvällen for jag och rebecca och tränade. jag var inte ett dugg peppad men tack vare rebecca tog jag mig iväg i alla fall (tack gumman) och det var riktigt skönt efteråt!
somnade gott redan kl 22 igårkväll. inte ofta det händer.

ikväll ska jag hämta upp syster jossi kring halv sju. sen far vi till kulturhuset och ska se syster jennifer sjunga med kören sin. och dessutom ska hon sjunga SOLO!! hon är så duktig jennifer och jag fattar inte hur hon vågar!!
ska bli så roligt att se. synd bara att det var så sent, hade gärna velat att både martin och emina var med...

nu ska jag börja plocka fram lite kläder och börja bege oss mot dagis.
hoppas det går lika bra idag som alla andra dagar.
vår pluttis...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar