Snuva

kom hem från stan för ett litet tag sen...huvva vilket väder!! tur att emina satt skyddad i vagnen i alla fall!

for med boman till stan på förmiddagen. strosade lite och lunchade på exotic. mycket mumsigt! och trevligt.
hann med att köpa present till min farmor och mer nässpray till emina.

emina sover nu men jag ska nog väcka henne snart...blev en sen vila idag..blir så svårt med sovtiderna då tyvärr. känner mig själv inte speciellt pigg. är lite lur på att förkylningen är på väg tillbaka ännu en gång. jag blir vansinnig om det är så...jag vill ju träna!!

nu ska jag ta mig en kopp varmt kaffe och se till elden så den inte slocknat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar