Solo...

när jag kom med emina till dagis idag sa anette (personal) att jag kunde stanna några minuter bara och sen gå och sätta mig i personalrummet. men så sa eleonora (personal) att hon tyckte att jag lika gärna kunde åka hem. så ringer de om det skulle vara nått....emina brydde sig inte alls när jag gick. jag sa hejdå och gick och klädde på mig. tänkte att hon skulle komma springande när jag klädde på mig, men inte det....

så nu sitter jag här hemma och har inget speciellt som jag måste göra. känns väldigt konstigt.
sitter och lyssnar på jättehög musik och njuter av att ha några minuter för mig själv.

ska hämta emina halv tolv. hoppas att allt går bra för vår lilla tjej idag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar