Söndag

gårdagens fest var riktigt lyckad!
for först hem till peter och susanne och kring fem promenerade vi till folkets hus där festen skulle äga rum. blev god mat och sedan en amatörshow innan coverbandet lirade resten av kvällen. dansade en massa och det var så skoj att få dans till lite annan musik än "krogmusik". kvällen var kantad av rock vilket passar mig som handen i handsken!!

kom hem ganska tidigt men har ändå varit sjukligt trött idag. inte bakis, men trött....fast å andra sidan är väl det också den typ av bakis. rebecca kom och lämnade emina kring två och det var så mysigt att få pussas lite!!
hon var supertrött nu klockan sju och somnade gott i sin säng kring halv åtta.
det är utmattande att busa med william hela dagarna!! =) kändes så skönt att ha henne hos rebecca o co. där jag vet att hon trivs som mår bra!!

imorgon börjar eminas inskolning på dagis....
ojoj... är ganska nervös. eller egentligen inte för just imorgon utan snarare för vad som komma skall. hur kommer det gå? och hur kommer det gå att börja jobba för mig? hur ska man lyckas pussla ihop dagarna med tvätt, städning, matlagning, träning, vänner, bus och handling? men det går ju för de flesta andra så jag antar att det kommer funka...=)

ska ta en promenad till dagis imorgon. ska vara där kring halv tio och stanna 1 timme. sen ska vi knata hem igen och efter det kommer Sassa hit och hälsar på. var länge sen vi fick surra ordentligt så det ska bli supermysigt!! emina kommer förmodligen vila middag då också så man får lite kvalitétstid tillsammans.

blev ett långt inlägg...kanske inte så intressant heller, men jag kände för att skriva av mig lite.
bilder från festen kommer imorgon. har inte tid eller ork till att fixa det nu. ska mysa ner mig i soffan med en kopp varm choklad nu och se lite 24.


Kommentarer
Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-16 @ 11:07:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar