Thank god it´s friday!

ja verkligen!! för idag mår jag inte bra och hur jag ska orka busa med och underhålla emina hela dagen det har jag ingen aning om...men jag ska ta några alvedon och se om jag känner mig bättre.
ja  det är ju fredag i alla fall och martin är jourledig i helgen vilket känns underbart! hade varit mycket deppigt att veta att han ska jobba hela helgen...
får väl se hur det blir med badet i helgen. hur jag mår...men det kanske inte är det bästa att fara och bada när man är lite halvdan.

så, nu är det färdigklagat! får göra det bästa av dagen!
färgade i alla fall håret igårkväll. (ingen aning om varför jag var tvungen att fixa det just igår när jag mådde pest, men man känner ju sig finare och fräschare i alla fall så förhoppningsvis även friskare...) så jag känner mig lite småfin i alla fall och jag har fortfarande kvar flera lite hemmagjord GI-glass i frysen. (gissa vad jag ska mumsa på hela dagen)

hoppas även på att min nya bloggdesign ska bli klar nu snart! har väntat väldigt länge nu, men jag hoppas att det kommer vara värt väntan!

emina går just nu omkring och ropar på sig själv...
- Mima!! Mima!!

SÖTUNGE!!


Kommentarer
Mia

Så kul att kunna läsa här igen. Tack för att du sa det!

Så fin hon är Emina. Himla lik Martin!

Krya på er!

Kram

2009-02-06 @ 17:33:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar